AJANKOHTAISTA

Pohjois-Karjalan neuroyhdistys järjestää yhdessä Karu Survivalin kanssa melontaretken Koloveden kansallispuistoon keskiviikkona 3.7. Tapahtuman kesto on kuljetuksineen noin kahdeksan tuntia, joista Kolovedellä klo 9-15. Melontaretki on erityisesti räätälöity neurologisista sairauksista kärsiville, eikä sisällä pitkiä melontamatkoja tai vaativia selkäosuuksia. Retken päätteeksi nautimme kattavan avotulipäivällisen.

Kuljetukset on ajateltu toteuttaa kimppakyydeillä, sovitaan tarkemmin ilmoittautuneiden kesken. Mukaan mahtuu 10 osallistujaa, ja retki toteutetaan, jos lähtijöitä vähintään 8.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään ma 17.6. Marja-Riitta Kantaselle puh. 050 4632555. Omavastuu retkestä on 35€/jäsen, maksettava yhdistyksen tilille Danske Bank FI21 8800 0710 2115 79 ilmoittautumisen yhteydessä. Tervetuloa mukaan mukavalle retkelle!

___  ____   ____

GEOKÄTKÖILY

Geokätköilystä kiinnostuneille tiedoksi, että yhdistyksemme alueelle on avattu 5 kätköä kahden kätköilykoulutuksen saaneen jäsenemme toimesta. Kätköt ovat NeoGeoPK1, NeoGeoPK2, -3, -4 ja -5. Kaikilla kätköillä on myös ollut loggauksia eli ne on etsitty muiden kätköilyä harrastavien toimesta.