AJANKOHTAISTA

Tiistaina 5.11. klo 14 Yhdistyksen syyskokous Piparkakkutalolla,Kauppakatu 34, Joensuu. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Koko jäsenistölle vetoomus aktivoitumisesta yhdistyksen toimintaa suunnittelemaan ja toteuttamaan! Nykyisten yhdistystoimijoiden voimavarat alkavat olla lopussa – niin puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri kuin tiedotusvastaavakin jättävät tehtävänsä vuoden vaihteessa ja syyskokouksessa pitäisi heidän tilalleen löytää uudet toimijat, samoin jäseniä hallitukseen. Kaikki toimimme vapaaehtoispohjalta, eli kokouspalkkioita tms.  ei kenellekään makseta, mutta hyväksyttävät kulut esim. matkoista korvataan. Otsa rypyssä emme töitämme tee, eikä kaveria koskaan jätetä!

Jos uusia toimijoita ei löydy, yhdistyksen kaiken toiminnan alasajo voi olla edessä hyvinkin pian.  Jos olet kiinnostunut osallistumaan yhteisten asioidemme hoitamiseen ja mukavien juttujen ideoimiseen niin laita viestiä esim. yhdistyksen sähköpostiin tai tule vaan paikalle kokouspäivänä. Olet lämpimästi tervetullut!

Perjantaina 29.11. klo 18 Pikkujoulu ravintola Aadassa, Kauppakatu 32. Hyvää ruokaa ja mukavaa seuraa jälleen tarjolla!

Sitovat ilmoittautumiset tekstiviestillä Arjalle, puh. 050 3722340 viimeistään 15.11.

Omavastuu ateriasta on jäsenille 10€, ei-jäsenille 37€/hlö ja tulee suorittaa yhdistyksen tilille Danske Bank FI21 8800 0710 2115 79 viimeistään 15.11. Lämpimästi tervetuloa!

___  ____   ____

GEOKÄTKÖILY

Geokätköilystä kiinnostuneille tiedoksi, että yhdistyksemme alueelle on avattu 5 kätköä kahden kätköilykoulutuksen saaneen jäsenemme toimesta. Kätköt ovat NeoGeoPK1, NeoGeoPK2, -3, -4 ja -5. Kaikilla kätköillä on myös ollut loggauksia eli ne on etsitty muiden kätköilyä harrastavien toimesta.