AJANKOHTAISTA

KEHONHUOLTOA SYKSYLLÄ

Yleisön pyynnöstä olemme järjestäneet jatkoa kevään kehonhuoltokurssille. Paikkana on entiseen tapaan Topaasi, Teollisuuskatu 15. (lisätietoa nettisivuilla https://topaasi.fi/).

Ensimmäinen kehonhuoltotunti on torstaina 5.9.2019 klo 16.30-17.30 ja kurssi jatkuu samaan aikaan torstaisin 14.11. saakka, viikolla 42 ei kokoonnuta. Mukaan mahtuu 12 osallistujaa, sitovat ilmoittautumiset viimeistään torstaina 29.8. tekstiviestillä Satu Lamminsalo puh. 050 5818169 tai yhdistyksen s-postiin: pkneuroyhdistys(at)gmail.com. Tervetuloa mukaan!

Omavastuu kurssista on 50,00 €/jäsen ja se tulee suorittaa yhdistyksen tilille Danske bank FI21 8800 0710 2115 79 viimeistään maanantaina 2.9.2019.

KEHONHUOLTOKURSSIA EI VALITETTAVASTI VOIDA ALOITTAA  VÄHÄISEN ILMOITTAUTUJAMÄÄRÄN TAKIA!

___  ____   ____

GEOKÄTKÖILY

Geokätköilystä kiinnostuneille tiedoksi, että yhdistyksemme alueelle on avattu 5 kätköä kahden kätköilykoulutuksen saaneen jäsenemme toimesta. Kätköt ovat NeoGeoPK1, NeoGeoPK2, -3, -4 ja -5. Kaikilla kätköillä on myös ollut loggauksia eli ne on etsitty muiden kätköilyä harrastavien toimesta.