RETKET

SYYSRETKI 11.9.2014

Tällä kertaa ei menty merta edemmäs kalaan, vaan Hukanhaudalle, tarkemmin sanottuna Kotikartanolle viettämään mukavaa syysiltaa. Aivan aluksi nautimme ruokapöydän antimista ja siirryimme sitten tositoimiin eli Kartanon olympialaisten pariin ulkosalle. Pulmapalapelin ja tarkkuusvierityksen jälkeen oli vuorossa sukanheitto, joka olikin haasteellista puuhaa.

Sukka irti...ja sukka puussa. Ja sitä rataa. Kilpailuväline ei onneksi kadonnut vaan kisaosuus saatiin vietyä loppuun. Olympialaiset jatkuivat vielä älymittelöllä luontopolun kinkkisten luontoaiheisten tehtävien parissa, ja lopuksi pidettiin jälkipelit nuotiokatoksella tikkupullan ja kahvin saattelemana. Kiitokset mukana olleille ja Kartanon väelle, oli kiva ilta!

kuvat:Helena Soikkeli

VUODEN 2013 RETKEILYT

”Voimaa luonnosta”, Itä- ja Pohjois-Suomen MS-yhdistysten jäsenten yhteistä teematapaamista vietettiin 14.-15.9.2013 Rokuan Health & Spa kylpylähotellissa. Mukana oli parikymmentä osallistujaa, jotka saivat nauttia mainiosta ohjelmasta upeassa syyssäässä.

Kuvat: Arja Pappinen

VUODEN 2012 RETKEILYT

Kevätretkellä 9.6. kävimme ihmettelemässä Varkauden Mekaanisen museon kokoelmia, joista löytyy kummia soivia vekottimia automaattipianoista aina tuoleihin ja mekaanisiin häkkilintuihin.

Kuva: Antti Puhakka

Syysretki tehtiin 8.9. Lieksaan, jossa tutustuimme Eva Ryynäsen ateljeehen ja Paaterin kirkkoon. Jälleen kerran voimme vain ihastella mitä kaikkea taitavat kädet voivat puusta saada muovattua!

Kuva: Arja Pappinen