VESIJUMPPAA TARJOLLA JÄLLEEN

Yhdistyksen vesijumppa on alkavana syksynä pienen tauon jälkeen jälleen Malmikodin uima-altaalla, osoite Kirkkokatu 11, Joensuu. Jumppa alkaa maanantaina 19.8. klo 11 ja jatkuu maanantaisin samaan aikaan aina 9.12. saakka. Jumppakertoja tulee yhteensä 17.

Sitovat ilmoittautumiset pikaisesti eli 14.8. mennessä Marja-Riitta Kantaselle puh. 050 4632555, s-posti marjariitta.kantanen(at)gmail.com.

Omavastuu jumpasta on syyskaudelta 50,00 €/jäsen ja se tulee suorittaa yhdistyksen tilille Danske Bank FI21 8800 0710 2115 79 viimeistään 15.8. Tervetuloa polskimaan!

SYYSKUINEN LUONTORETKI VEKARUKSELLE

Merkitse jo nyt kalenteriin suunnitteilla oleva luontopäivä Vekaruksella Tuupovaarassa lauantaina 7.9. Lähtö Siihtalan ABC klo 11, paluumatkalle klo 15. Mukaan toivomme niin jäseniä kuin heidän läheisiäänkin! Nuotiopaikan laavulle on esteetön pääsy, lisäksi ”parempijalkaisille” on tarjolla haastavampi luontopolku, jolla on mm. juurakoita. Tarjolla on pientä purtavaa ja ehkäpä vähän oheisohjelmaakin. Järjestämme kuljetukset tarpeen mukaan, myös apuvälineiden kanssa liikkuville. Omavastuu retkestä on 5€/hlö. Sitovat ilmoittautumiset 26.8. mennessä joko yhdistyksen s-postiin pkneuroyhdistys(at)gmail.com tai Arjalle puh. 050 3722340. Tervetuloa viettämään mukavaa luontopäivää!

Kehonhuoltoa syksyllä!

Yleisön pyynnöstä olemme järjestäneet jatkoa kevään kehonhuoltokurssille. Paikkana on entiseen tapaan Topaasi, Teollisuuskatu 15. (lisätietoa nettisivuilla https://topaasi.fi/).

Ensimmäinen kehonhuoltotunti on torstaina 5.9.2019 klo 16.30-17.30 ja kurssi jatkuu samaan aikaan torstaisin 14.11. saakka, viikolla 42 ei kokoonnuta. Mukaan mahtuu 12 osallistujaa, sitovat ilmoittautumiset viimeistään torstaina 29.8. tekstiviestillä Satu Lamminsalo puh. 050 5818169 tai yhdistyksen s-postiin: pkneuroyhdistys(at)gmail.com. Tervetuloa mukaan!

Omavastuu kurssista on 50,00 €/jäsen ja se tulee suorittaa yhdistyksen tilille Danske bank FI21 8800 0710 2115 79 viimeistään maanantaina 2.9.